کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

طب سنتی چینی چیست؟


طب سنتی چینی (TCM) طی هزاران سال تکامل یافته است. پزشکان TCM از روش های مختلف ذهنی و بدن (مانند طب سوزنی و تای چی) و همچنین محصولات گیاهی برای رفع مشکلات سلامتی استفاده می کنند.
آنچه علم درباره اثربخشی طب سنتی چینی می گوید
طب سوزنی
طب سوزنی تکنیکی است که در آن پزشکان نقاط خاصی از بدن را تحریک می کنند ، معمولاً با قرار دادن سوزن های نازک در پوست. مطالعات نشان می دهد که طب سوزنی آزاد سازی مسکن های طبیعی بدن را تحریک می کند و مناطقی از مغز را که در پردازش درد نقش دارند تحت تأثیر قرار می دهد. با این حال ، برخی آزمایشات نشان می دهد که طب سوزنی واقعی و طب سوزنی ساختگی به همان اندازه موثر هستند ، که نشان دهنده اثر دارونما است. با این حال ، نتایج تعدادی از مطالعات نشان می دهد که طب سوزنی واقعی می تواند به تسکین دردهایی که اغلب مزمن هستند ، مانند کمردرد ، گردن درد ، آرتروز / درد زانو و سندرم تونل کارپ کمک کند. همچنین ممکن است به کاهش دفعات سردردهای تنشی کمک کرده و از سردردهای میگرنی جلوگیری کند. برای اطلاعات بیشتر ، به صفحه طب سوزنی NCCIH مراجعه کنید.
تایچی

تای چی حالت های خاص ، حرکات آرام ، تمرکز ذهنی ، تنفس و آرامش را ترکیب می کند. یافته های تحقیق نشان می دهد که تمرین تای چی ممکن است تعادل و ثبات را در افراد مسن و مبتلایان به پارکینسون بهبود بخشد ، درد ناشی از آرتروز زانو را کاهش دهد ، به افراد کمک کند تا با فیبرومیالژیا و کمر درد کنار بیایند و کیفیت زندگی را بهبود بخشد و باعث بهبود خلق و خو در افراد مبتلا به نارسایی قلبی شود. برای اطلاعات بیشتر ، به صفحه واقعیت تای چی NCCIH مراجعه کنید.
محصولات گیاهی چینی

محصولات گیاهی چینی برای بسیاری از مشکلات پزشکی از جمله سکته مغزی ، بیماری های قلبی ، اختلالات روانی و بیماری های تنفسی (مانند برونشیت و سرماخوردگی) مورد مطالعه قرار گرفته است و یک بررسی ملی نشان داد که از هر پنج آمریکایی حدود یک نفر از آنها استفاده می کند. از آنجا که بسیاری از مطالعات بی کیفیت بوده اند ، در مورد اثربخشی آنها نمی توان نتیجه گیری قطعی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گیاهان خاص ، به صفحه گیاهان NCCIH در یک نگاه وب مراجعه کنید. می توانید اطلاعات بیشتری درباره مکمل های غذایی گیاهی (گیاهی) در وب سایت دفتر مکمل های غذایی پیدا کنید.

آنچه علم درباره ایمنی طب سنتی چینی می گوید.


منبع : سوزنیران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.