کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

کاشت ابرو به چه کسانی توصیه می شود؟

پیش از هر چیز ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که کاشت ابرو در حقیقت راه حلی نهایی برای کسانیست که اصلا ابرو ندارند یا بخشی از ابروی آن ها بر اثر جراحت از بین رفته است. فراموش نکنید این روش هم دارای عوارضیست پس به دلیل هوسی گذرا یا میل به تنوع هر روزه سراغ کاشت ابرو نروید.

کاشت ابرو در این مواقع انجام شدنیست:

  • تمام یا قسمتی از ابرو ریزش کرده و دست کم به مدت یک سال رویشی نداشته باشد( این شرایط ممکن است به علت بیماری پوستی یا خالکوبی رخ دهد).
  • در سطح ابرو، خط شکستگی وجود داشته باشد.
  • کاشت ابرو در شرایطی که موهای ابرو به شدت کم پشت باشد.
  • روش بعدی کاشت ابرو، روش SUT می باشد. در این روش گرافت هایی که برای کاشت در ناحیه ابروها نیاز است، به صورت تکی بوسیله دستگاه SAFER از بانک مو برداشته می شوند و با طراحی یک فرم برای ابروها به قسمت مورد نظرپیوند زده می شوند.

    جدیدترین روش کاشت مو یعنی روش MICRO FIT در کاشت ابرو هم کاربرد دارد و یکی از روش هایی است که روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود. در این روش دیگر نیازی به تراشیدن و کوتاهی موها در قسمت بانک مو نیست و هم چنین برداشت گرافت ها بصورت بسیار کمتر و بسیار ظریف تر انجام می شود و به همین دلیل جای برداشت و کاشت با عوارض بسیار کمتر و محدود تری مواجه می شوند و این یک مزیت محسوب می شود که بسیاری از علاقه مندان انجام کاشت ابرو و همچنین کاشت مو را ترغیب می کند که جراحی خود را با این روش انجام دهند.

    source : whcl.ir