کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

امبدینگ سینه چیست؟

مزایای امبدینگ سینه

از جمله مزایای امبدینگ سینه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشی غیرتهاجمی و بدون نیاز به بی‌هوشی
  • بهره‌مندی از دیگر مزایای امبدینگ
  • بدون غوارض جانبی
  • هزینه کمتر نسبت به انواع عمل‌های جراحی
  • صرف مدت زمان و تعداد جلسات کمتر نسبت به طب سوزنی
  • و غیره

آیا امبدینگ دردناک است؟

طبیعتاً ورود سوزن به بدن ممکن است کمی دردناک باشد. اما نگران نباشید. سوزن‌هایی که در امبدینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، فقط کمی پهن‌تر از سوزن‌های مورد استفاده در طب سوزنی هستند. در نتیجه می‌توانید بدون دلهره و نگرانی این کار را انجام دهید.

چند جلسه امبدینگ کافیست؟

گاهی ممکن است با گذشت یک جلسه، فرد مراجعه‌کننده از نتیجه به دست آمده راضی باشد و نیازی برای ادامه جلسات وجود نداشته باشد. در برخی بیماران و مراجعه کنندگان نیز ممکن است گذشتن یک جلسه برای رسیدن به نتیجه مطلوب کافی نباشد. شما می‌توانید برای تشخیص تعداد جلسات لازم با پزشک خود مشورت کنید.
امکان مشاوره رایگان کلینیک دکتر محقق برای بیماران عزیز فراهم شده است. کافیست با شماره های کلینیک تماس بگیرید و یا با مراجعه حضوری سوالات خود را بپرسید. همچنین می توانید نظرات و سوالات خود را برای ما کامنت کنید.

سبک زندگی و سایز سینه

یکی از اهداف امبدینگ در ناحیه سینه کاهش وزن می‌باشد. طبیعتاً چربی‌سوزی که طی فرایند امبدینگ انجام می شود در کاهش وزن شما نیز تاثیرگذار خواهد بود. اگر بزرگی سایز سینه شما به دلایل ژنتیکی نباشد، می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله مصرف بیش از اندازه چربی‌ها، خوردن خوراکی‌های مضر و ورزش نکردن اتفاق بیفتد. به بیان دیگر سبک زندگی شما می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد. در نتیجه می‌توان گفت تشخیص علت بزرگی سایز به درمان کمک خواهد کرد.
انجام حرکات ورزشی، مصرف مواد غذایی مفید و مناسب و به ویژه مواد فیبردار و کم کالری از جمله مواردی است که در تعیین سایز سینه تاثیرگذار هستند.

منبع: سوزنیران