کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد


کاشت مو در دنیا در حال حاضر با پیشترفت علم و تکنولوژی تحولی شگرف در این امر اتفاق افتاده است و انسانها روز به روز در زمینه های زیبایی به مهارت های جدیدی دست پیدا میکنند که یکی از آنها پیوند موی طبیعی میباشد.

بطور مثال در زمینه لیزر و جراحی با لیزر و دستگاه های  پیشترفته در این زمینه میتوان اشاره کرد که در چند جلسه چین و چروک های نواحی صورت را برطرف کرده که دیگر نیازی به عمل های طولانی مثل لیفت صورت و عوارض ناشی از جراحی های آن نیستیم و همچنین در زمینه کاشت مو هم اینک با تکنیک های جدید و بروزتر، دیگر شاهد جراحی و عوارض بعداز عمل آن مثل: برش، بخیه و بجا ماندن اسکار، درد و تورم در ناحیه صورت را شاهد نیستیم چرا که با دستگاه های پیشترفته و تجربه بالاتر پزشکان در این زمینه در دنیا را شاهد هستیم.


باید شما عزیزان در نظر داشته باشید، مرکزی را که انتخاب میکنید برای انجام کاشت موی خود، دارای این چند نکته باشد:

1-تجربه لازم در زمینه کاشت مو

2- دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران

3- انجام کاشت مو با تکنیک های بروز 

4- دیدن نمونه مراجعین قبلی آن مراکز بعداز انجام کاشت موی خود

5- داشتن تیم پزشکی و مجرب کاشت مو

6- استریل بودن دستگاه ها و وسایل اتاق عمل

7- دادن مشاوره صحیح و صادقانه با توجه به بانک موی فرد

8- انجام ازمایشات لازم کاشت مو برای فرد کاندید


مرکز تخصصی موی خانه سفید با بیش از  15 سال سابقه در زمینه کاشت مو و ترمیم مو  و انجام بیش از 10,000 نفر در این زمینه  و عضو انجمن بین المللی پیوند مو ، بنیانگذار تکنیک های جدید و انحصاری FUE وSUT در ایران میباشد و هم اینک کاشت موی طبیعی را به بالاترین کیفیت و بهترین جایگاه خود در ایران همانند با علم روزه کشورهای پیشترفته رسانده است، بهترین روش کاشت مو روشی است که در صورت دارا بودن بانک موی مورد نیاز در اطراف سر شخص کاندید بدون نیازی به جراحی و بدور از عوارض بعداز عمل، بصورت تک تک با دستگاه انحصاری این مرکز گرفت ها را با سرعتی بالا استخراج کرده و بدون اسیب دهی به بافتهای برداشت شده و نگهداری مناسب بافت ها تا زمان پیوند مو، در یک جلسه تا 14000 تار مو را با شکافهای بسیار ظریفی و کالیبره تر از شکافهای رایج  پیوند زده و تراکمی بالا را به شخص کاندید کاشت مو هدیه دهیم، لذا با توجه به نوع طراحی و مهندسی خط رویش شخص همانند با الگوی خط رویش دلخواه او و در نهایت نزدیکی بافتهای کاشته شده به زیر یک میلیمتر، میتوانیم بگویم هیچ کس از دوستان واطرافیان فرد کاندید پس از رشد کامل موهای کاشته شده، متوجه کاشت موهای او نخواهند شد و ناباورانه بازگشت چهره او به قبل از ریزش موهایش را شاهد هستند.

منبع : بهترین مرکز کاشت مو


رابطه زناشویی بعد از کاشت مو

 

.

در طول این دوره، سعی کنید از هر موقعیتی که ممکن است به مو تا قبل از این که روش هایی همانند کاشت مو جهت درمان ریزش و طاسی مور در اختیار بشر قرار گیرد، انسان ها همواره از طاسی سر خود رنج برده و همین مسئله به شدت بر روی زندگی آن ها تاثیر می گذاشت که مهمترین تاثیر، به هم ریختن شرایط روحی و روانی آن ها بود. شما نمی توانید کسی را بیابید که از نداشتن موی سر خود راضی باشد البته درست است که برخی افراد عمدا سر خود را کچل می کنند اما در مواردی غیر از این، طاسی سر به شدت عذاب آور است. تحقیقات نشان داده است که در میان تمامی روش های مورد استفاده در درمان ریزش مو؛ عمل کاشت مو بیشترین بازدهی و موفقیت را داشته  به همین دلیل افراد تمایل به استفاده از این روش دارند. اما اگر شما متاهل هستید لازم است بدانید که رابطه زناشویی بعد از کاشت مو می تواند میزان موفقیت عمل را متاثر کند. ادامه مقاله را از دست ندهید.

دوری کنید شما می توانید برای شروع مجدد رابطه زناشویی بعد از کاشت مو با پزشک خود مشورت کنید. اگر پزشک شما داشتن رابطه جنسی بعد از کاشت مو را بلامانع دانست، پوزیشن های مناسب  و امن را به شما آموزش خواهد داد.:

عوارض جانبی رابطه زناشویی بعد از کاشت مو

پس از کاشت مو، لازم است که به مدت ۱۰ روز از هر گونه فعالیت جنسی اجتناب کنید. البته ممکن است شما به انجام روابط جنسی نیاز داشته باشید اما خطرات آن را بر موهای خود در نظر بگیرید.

 

  • مهمترین سفارشی که پزشکان به شما خواهند داشت این است که در روش کاشت مو نباشید فعالیت هایی انجام دهید که منجر به نفس نفس زدن شما گردد. در چنین مواردی اکسیژن به اندازه کافی به سلول های بدن نخواهد رسید. این شرایط اصلا برای کاشت مو مساعد نخواهد بود. موی سر با تازگی در محل جدید پیوند خورده و فولیکول مو به شدت حساس است به گونه ای که کوچکترین مشکل می تواند منجر به از بین رفتن مو شود. رابطه زناشویی بعد از کاشت مو شما را در شرایط نفس نفس زدن قرار می دهد لذا نباید تا مدت معین وارد این رابطه شوید.
  • همچنین رابطه زناشویی بعد از کاشت مو دامنه وسیعی از فعالیت های قلبی و عروقی را شامل می شود و این بدان معناست که به شدت بر روی شرایط خون تاثیر خواهد گذاشت. می دانید که از زمان کاشت مو نباید خون رسانی به بافت ها و قسمت پیوند خورده دچار مشکل شود. به عبارت دیگر بعد از عمل کاشت مو نباید خون رقیق یا غلیظ شده و همچنین مقدار خون کاهش یابد. لازم است بدانید که در روابط زناشویی غلظت و جریان خون تغییر خواهد کرد.
  • از طرف دیگر شما می دانید که موی پیوند خورده باید تا مدتی تحت مراقبت بوده و هیچگونه فشاری به آن وارد نشود. حتی در زمان شستن سر باید دقت داشت که موها کشیده نشوند. حال اگر شما برای درمان طاسی سر از روش کاشت مو کمک گرفته اید، در زمان برقراری روابط زناشویی اگر همسرتان موی شما را بکشد به راحتی فولیکول موی پیوند خورده در محل خود جابجا شده و از بین خواهد رفت.
  • همچنین در عمل کاشت مو هم محل اهدا کننده و هم محل دریافت کننده ملتهب شده و باید تحت مراقبت قرار گیرند. یکی از مراقبت ها جلوگیری از وارد شدن فشار بر روی این نواحی است. در رابطه زناشویی بعد از کاشت مو این فشار به سر وارد خواهد شد و هم باعث باز شدن بخیه ها و هم پس خوردن پیوند مو می شود.
  • و…

البته نمی توان این واقعیت را انکار کرد که برخی از افراد طبیعتا تمایل زیادی به روابط زناشویی دارند و سخت است که برای مدتی از این رابطه دور کنند. اما به هر حال در کاشت مو لازم است که تا مدتی اجتناب داشته باشد. لذا توصیه متخصصان این است که افرادی که کاشت موی سر را انجام داده اند تا مدت 10-7 روز از این روابط دوری کنند. این بازه زمانی براساس زمان تثبیت اولیه مو تعیین شده است. اما رابطه زناشویی بعد از کاشت مو از روز دهم به بعد مشکلی ندارد منتهی باید احتیاط کنید:

  • به هیچ عنوان موی سر همسر خود را به ویژه در محلی که کاشت مو انجام شده مالش ندهید.
  • باز هم نباید بر روی پوست سر در محل های اهدا کننده و دریافت کننده فشار وارد شود.
  • کشیدن موی سر تا مدت ها بعد از کاشت مو یک خطر جدی به حساب می آید