کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

چاقی موضعی چیست؟

زمانی که بافت‌های چربی در نقطه خاصی از بدن تجمع پیدا می‌کنند، می توانیم بگوییم فرد به چاقی موضعی دچار شده است. تجمع بافت چربی در بدن معمولا در نقاطی مانند ران‌ها، لگن شکم و بازوها اتفاق می‌افتد. ممکن است برخی افراد این مسئله را نوعی زیبایی تلقی کنند، اما برای برخی افراد این مسئله ناراحت‌کننده بوده و ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس در فرد شود.

چاقی‌های موضعی معمولاً با رژیم غذایی سالم و یا ورزش یا به صورت کلی سبک زندگی درست قابل درمان نیستند. در همین جهت ما به معرفی انواع روش‌های کاهش وزن موضعی خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

روش های لاغری موضعی

در ادامه بهترین روش های کاهش وزن در نقاط خاصی از بدن را به شما معرفی خواهیم کرد. لاغری موضعی با سه روشی که در ادامه برای شما آورده‌ایم بسیار آسان هستند. علاوه بر این هزینه زیادی را نیز متحمل نخواهید شد. این سه روش عبارتند از :

لاغری موضعی با امبدینگ

کاشت نخ و لاغری با امبدینگ یکی از کم‌هزینه‌ترین و کم‌دردترین روش‌های لاغری شناخته شده می‌باشد. امبدینگ به عنوان یکی از زیر شاخه‌های طب سوزنی علاوه بر کاربرد در لاغری موضعی برای رفع چین و چروک‌های صورت و همچنین کاهش درد در نقاط مختلف بدن کاربرد دارد. برای آشنایی بیشتر با امبدینگ و کاربردهای آن می توانید مقاله امبدینگ چیست را بخوانید. با مطالعه این مطلب با مزایای و معایب امبدینگ، افرادی که منع استفاده از امبدینگ دارند و همچنین مراقبت‌های بعد از امبدینگ آشنا خواهید شد.

منبع: لاغری موضعی با طب سوزنی سوزنیران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.