کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

خداحافظی با چین و چروک ها در چند جلسه

جوانسازی پوست بطور طبیعی

تقاضای مردم برای انجام روش‌های زیبایی در همه‌ی جهان رو به گسترش است و می‌توان گفت کمتر کسی را می‌بینید که به فکر انجام یکی از روش‌های جوانسازی و زیبایی نباشد. همین علاقه‌مندی مردم باعث شده است پزشکان زیادی در این زمینه تحقیق و مطالعه داشته باشند و دائما روش‌های جدید را ارائه دهند.

تا چند سال گذشته برای کاهش چین و چروک تنها روش تزریق بوتاکس بود اما امروزه سخن از روش جدیدتر و بی عارضه‌ای به میان می‌آید و آن امبدینگ است. آیا تا به حال جوانسازی پوست با امبدینگ را شنیده بودید؟ اصلا با روش کار آن آشنایی دارید؟ امبدینگ یا کاشت نخ یک روش طبیعی بدون عارضه دقیقا شبیه به همان طب سوزنی است که به جای سوزن، نخ‌های قابل جذب بخیه در بدن کاشته می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش درمانی و جوان سازی پوست با امبدینگ، مقاله امبدینگ چیست؟ را مطالعه کنید.

تناسب اندام بدون نیاز به رژیم غذایی

سلامتی و زیبایی آرزوی هر شخصی است. یکی از معیارهای زیبایی، تناسب اندام است. ورزش کردن و تغذیه مناسب از راه‌های مطمئن برای حفظ تناسب اندام است اما ویژگی‌های ژنتیکی در برخی افراد باعث شده است حتی با ورزش کردن نیز در برخی نقاط بدن دارای چربی‌های اضافه باشند.

حتما موضوع استپ وزنی و شکایت از این که هرچه ورزش می‌کنم و تغذیه را مراعات می‌کنم باز هم چاقی موضعی دارم را شنیده اید. درست است! رهایی از چربی‌های موضعی طاقت فرساست اما نگران نباشید با استفاده از امبدینگ می‌توانید موفق به از بین بردن چربی‌های موضعی بدون نیاز به رژیم غذایی شوید زیرا کاشت نخ‌های امبدینگ در نقاط مرتبط با کانال‌های انرژی، توانایی افزایش سوخت وساز موضعی را دارد.

منبع: به گزارش ایلنا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.