کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

تاثیر مثبت طب سنتی در درمان افسردگی

تحقیقات مختلفی در زمینه طب سوزنی و افسردگی انجام شده است. نتیجه تحقیقات نشان داده است که طب سوزنی می‌تواند به طور قابل توجهی از شدت افسردگی بکاهد. در یک مطالعه محققان دریافتند که الکترو طب سوزنی (نوعی طب سوزنی که از انتقال جریان الکتریکی ملایم از طریق سوزن استفاده می‌کند) به اندازه مصرف فلوکستین (داروی ضد افسردگی) در کاهش علائم افسردگی موثر است.

عوارض خیلی کمتر نسبت به دارو

می‌توان گفت در طب سوزنی تقریباً هیچ عارضه جانبی منفی وجود ندارد. عوارض این روش درمانی بسیار کم است. در صورتی که قصد دارید درباره عوارض این روش اطلاعات کسب کنید، مقاله عوارض طب سوزنی را مطالعه کنید. با این حساب طب سوزنی می‌تواند درمان طبیعی برای افسردگی و اضطراب باشد. البته در صورتی که بعنوان مکمل در کنار داروهای شیمیایی استفاده نشود.

 طب سوزنی به ترشح اندورفین کمک می کند

احساس عالی که بعد از ورزش دارید توسط اندورفین ایجاد می‌شود. اندورفین هورمونی است که به عنوان یک مسکن طبیعی در بدن عمل می‌کند. با ورود سوزن‌ها به اعصاب حسی بدن، سیستم ایمنی بدن تحریک می‌شود. پاسخ سیستم ایمنی بدن به این تحریکات، باعث افزایش گردش خون در آن قسمت از بدن و ترشح اندورفین می‌شود.

طب سوزنی آرامش بخش است

برخلاف تصور عموم، طب سوزنی نه تنها درد ندارد، بلکه بسیار آرام بخش نیز است. شاید باورتان نشود، اما بیشتر بیمارانی که از طب سوزنی استفاده کردند این درمان را آرام بخش می‌دانند. حال تصور کنید بجای استفاده از سوزن، از کاشت نخ در بدن شما استفاده شود. قطعا درمان برای شما راحت‌تر خواهد شد. بنظر شما کاشت نخ برای درمان افسردگی امکان پذیر است؟ بله! با روش امبدینگ یا کت گوت نیز می‌توانید افسردگی را درمان کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.