کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

هزینه امبدینگ

همانطور که میدانید امروزه داشتن اندامی زیبا و لاغر به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده و همواره افراد به دنبال روشی برای رسیدن به نتیجه مطلوب هستند. نکته ای که وجود دارد این است که با توجه به پیشرفت هایی که در علم پزشکی صورت گرفته روش های بسیار زیادی به دنیا معرفی شده که یکی از آنها امبدینگ شکم می باشد. مطمئنا این سوال در ذهنتان ایجاد می شود که این روش چگونه انجام می شود؟ در این رابطه باید بگوییم که در امبدینگ از نوعی سوزن های مخصوص طب سوزنی با جاسازی های بسیار درست برای حذف و از بین بردن چربی های شکم استفاده می شود.

هزینه پیکرتراشی با امبدینگ

پس از اینکه در رابطه با چگونگی انجام امبدینگ و همچنین عوارض آن توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم حال بهترین زمان است که بررسی هزینه های مرتبط با آن بپردازیم. در رابطه با هزینه انجام این عمل باید بدانید که مسلما هزینه های مربوطه به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله هزینه پزشک که هرچقدر تخصص، مهارت، تجربه و آگاهی او نسبت به متدهای روز دنیا بیشتر باشد در نتیجه دستمزد و هزینه مربوطه نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین نباید از نقش موقعیت جغرافیایی کلینیک در این هزینه غافل شوید. علاوه بر این هزینه هایی همچون پرسنل، تجهیزات و تعداد سوزن هایی که مورد استفاده قرار میگیرد در این هزینه تاثیرگذار خواهد بود. بهترین راه این است که قبل از انجام آن با پزشک مربوطه مشاوره ای داشته باشید.

منبع:

هزینه امبدینگ

درمان کمر درد با طب سوزنی

درمان کمر درد با طب سوزنی

با بروز درد افراد سریعا به فکر درمان و یا حداقل کاهش درد افتاده و راه‌های درمانی مختلف را امتحان می‌کنند. درد کمر و گردن نیز به با توجه به منشاهای مختلفی که دارد، روش‌های درمانی مختلفی را نیز می‌توان برای آن‌ها در نظر گرفت. در ادامه برخی روش‌های درمان کمر درد را برای شما توضیح خواهیم داد:

  1. استراحت و استفاده از کیسه آب جوش
  2. تمرینات کششی و تحریکات عضلانی
  3. عمل جراحی
  4. دارودرمانی: استفاده از دارو‎های مسکن و کاهنده درد مانند استامینفون و پروفن
  5. ماساژدرمانی: این روش با افزایش جریان خون در بدن و کمک به افزایش سطح اندروفینپ در بدن باعث ایجاد حس خوب در انسان شدده و در نتیجه درد را کاهش می‌دهد. علاوه بر این ماساژ با افزایش انعطاف پذیری بدن حتی در بهبود خواب افراد نیز می‌تواند موثر واقع شود.
  6. فیزیوتراپی: فیزیوتراپی به عنوان روشی قطعی برای درمان دیسک گردن شناخته شده است. فقط باید بعد از پایان فرایند فیزیوتراپی، انجام حرکات ورزشی مناسب برای فرد بیمار شروع شود تا دیسک دوباره عارض نشود. در تنگی کانال نخاع و دیسک کمر نیز فیزیوتراپی با کاهش درد بیمار در بهبود راه رفتن و افزایش مسیرهای پیاده‌روی او موثر واقع می‌شود.
  7. طب سوزنی: یکی از روش‌های نوین در کاهش و حتی درمان کمرد استفاده از طب سوزنی است که در ادامه به آن می‎پردازیم.

طب سوزنی؛ درمانی برای کمردرد

طب سوزنی به عنوان یکی از روش‌های درمان درد کمر شناخته شده است. البته در نوع چهارم بیرون‌زدگی دیسک (هرنیِشن)، این روش تنها به عنوان کاهنده درد عمل می‌کند و تاثیر درمانی ندارد. برای درمان درد کمر و گردن با توجه به مکانیزم طب سوزنی فرصتی برای ترمیم دیسک وجود خواهد داشت.

درمان گردن درد با طب سوزنی

دقیقا مانند درمان سردرد و میگرن با طب سوزنی پزشک طب سوزنی می‌تواند بعد از معاینه و دیدن MRI بیمار، میزان اثرگذاری طب سوزنی برای درمان درد کمر و گردن را به بیمار بگوید؛ چراکه ممکن است در بعضی بیماران فقط جراحی راه حل درمان باشد. در این شرایط فرد بیمار باید حتما با مراجعه به پزشک جراح مغز و اعصاب فرایند درمان خود را پیگیری کند. اما در بیمارانی که به هر دلیلی چه تشخیص پزشک و چه تمایل نداشتن خود بیمار برای جراحی قادر به انجام عمل نیستند، می‌توان با کمک طب سوزنی درد کمر و گردن آن ها را به بهترین و موثرترین نحو درمان و یا کم کرد.


منبع : 

سوزنیران