کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد

کاشت مو

در این وبلاگ بهترین مقالات در حوزه پوست و مو به اشتراک گذاشته خواهد شد



استخراج واحد فولیکولی به مقالات ژاپنی باز می گردد. اوکودا گزارش داد که یک فولیکول می تواند درون ناحیه اهدا کننده هسته گیری شده و گرفته شود و از ضمیمه بالایی آن جدا شود. با توجه به تاریخ انتشار (1939)، سال های جنگ، گسترش فناوری را محدود کرد. هوشمندانه بود که اوکودا مشخص کرد که تنها یک سوم بالایی لوله مو در هسته گیری مورد نیاز است اما در کشیدن بعضی از پیوندهای مو از محل اصلی خود با شکست مواجه شد.

از این رو احساس کرد که “گرفتن” قطعات عمیق فولیکول مو مهم است که نشان می دهد که متوجه نشده است که می توان موها را به طور کامل از ناحیه اهدا کننده در بیماران بیرون کشید. در اواخر دهه 1980، پاسکال بوجما، پیشگام پیوندزنی با پانچ مکانیکی بود و در نهایت سیستم تجاری خود به نام کالویترون® را معرفی کرد و حق ثبت اختراع را از ایالات متحده و سراسر جهان برای دستگاهش دریافت کرد.

در سال 1996، این جراح شروع به انجام استخراج واحد فولیکولی (FUE) به عنوان یک پروژه تحقیقاتی بالینی کرد و در نهایت متوجه شد که سیستم های مکانیکی مختلفی که وی توسعه داده است، استخراج مداوم واحدهای فولیکول خوب را در هر بیمار تولید نکرد، زیرا برای برداشت پیوند از مکش استفاده می شد. نتایج متغیر به هیچ یک از سیستم های مکانیکی خاصی که نویسندگان توسعه داده بودند، مرتبط نبودند. نویسنده تعدادی از بیماران را با FUE در اواخر 1990 تکمیل کرد. در سال 2002، راسمن و همکاران گزارش دادند که تفاوت های بافت شناختی بین واحدهای فولیکولی که می تواند به راحتی برداشته شوند و یا نشوند، وجود دارد.

منبع : http://bit.ly/2OKBghG

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.